Veelgestelde vragen

1. Hoe maak ik een account aan?

1. Hoe maak ik een account aan?

Op de homepage ga je, bovenaan in het menu, naar de groene inlog button. Kies vervolgens voor de optie: klik hier om een account aan te maken als werkzoekende. Op deze pagina maak je een account aan. Als je akkoord gaat met het privacy protocol, krijg je een e-mail met daarin je inloggegevens en je wachtwoord. Je wachtwoord kun je vervolgens zelf aanpassen.

2. Wat gebeurt er nadat ik mij heb aangemeld?

2. Wat gebeurt er nadat ik mij heb aangemeld?

Nadat je je hebt aangemeld op de site, ontvang je een e-mail met gebruikersnaam en wachtwoord. Deze moet je gebruiken als je wilt inloggen. Je wachtwoord kun je vervolgens zelf aanpassen.

3. Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

3. Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Nadat je bent ingelogd klik je in het menu aan de linkerzijde op 'Account'. In het scherm dat verschijnt kun je je wachtwoord aanpassen.

4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik inloggen?

4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik inloggen?

Ga op de homepage naar de groene inlogbutton bovenaan en kies "Wachtwoord vergeten". Per e-mail krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd.

5. Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

5. Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Nadat je bent ingelogd klik je in het menu aan de linkerzijde op 'Mijn Apotheekwerk'. In het scherm dat verschijnt kun je je persoonlijke gegevens aanpassen.

Voor het wijzigen van je e-mail klik je in het menu aan de linkerzijde op 'Account'.

6. Verloopt mijn account?

6. Verloopt mijn account?

Ja, het account kan verlopen. Apotheekwerk stuurt een e-mail als er 6 maanden niet is ingelogd op je account. Hierin staat een link waarop je moet klikken om je account te behouden. Doe je dit niet en log je niet meer in, dan wordt je account automatisch verwijderd. Mocht je je later toch weer willen aanmelden, dan is dit altijd mogelijk.

7. Mijn account is verwijderd. Wat moet ik nu doen?

7. Mijn account is verwijderd. Wat moet ik nu doen?

Heb je langer dan 6 maanden niet ingelogd, dan is je account automatisch verwijderd. Je dient dan weer een nieuw account aan te maken.

8. Geeft Apotheekwerk mijn gegevens door aan derden?

8. Geeft Apotheekwerk mijn gegevens door aan derden?

Apotheekwerk geeft geen gegevens door aan derden, tenzij jij daar toestemming voor gegeven hebt of om wettelijke redenen. Lees ons privacy protocol voor meer informatie.

9. Wat is een jobalert?

9. Wat is een jobalert?

Een jobalert is een zoekopdracht naar een vacature. Je stelt deze zoekopdracht zelf in aan de hand van selecties van bijvoorbeeld woonplaats, afstand, functie en aantal uren. Deze jobalert kun je een naam geven. Vervolgens geef je aan in welke frequentie je de nieuwe vacatures die voldoen aan jouw zoekopdracht, per e-mail wilt ontvangen (dagelijks, wekelijks of maandelijks).

10. Hoe maak ik een jobalert aan?

10. Hoe maak ik een jobalert aan?

Als je nog geen account hebt maak je deze eerst aan. Daarna log je in en klik je in het menu aan de linkerzijde op 'Jobalerts'. Kies 'Nieuwe jobalert aanmaken'.

11. Waarom kan ik meerdere jobalerts aanmaken?

11. Waarom kan ik meerdere jobalerts aanmaken?

Op je persoonlijke pagina kun je meerdere jobalerts aan maken. Stel, je zoekt een baan in jouw woonplaats, maar je bent ook geïnteresseerd in vacatures binnen een straal van 25 kilometer. Je kunt dan een jobalert aanmaken met de naam 'Vacatures binnen woonplaats' en een jobalert met de naam 'Woonplaats'.

12. Hoe zoek ik vacatures?

12. Hoe zoek ik vacatures?

Ga naar het menu werkzoekende en dan naar de vacaturebank. Via filters kun je de vacatures vinden die voor jou interessant zijn. Ook kun je jobalerts aanmaken. Je ontvangt dan per e-mail alle vacatures die voldoen aan jouw criteria.

13. Kan ik gericht zoeken op een vacature?

13. Kan ik gericht zoeken op een vacature?

In onze vacaturebank vind je een overzicht van alle beschikbare vacatures. Je kunt in twee verschillende categorieën vacatures zoeken: Vacatures en Vacatures detachering. Binnen die categorieën kun je met behulp van handige filters snel een vacature vinden die bij jou past. Ook kun je filteren op onder andere plaats, afstand, opleiding en functie.

14. Hoe kan ik meer informatie krijgen over een vacature?

14. Hoe kan ik meer informatie krijgen over een vacature?

Als je meer informatie wilt over een vacature, dan kun je bijvoorbeeld de website van het betreffende bedrijf bezoeken en/of contact opnemen met het bedrijf. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je contact met ons opnemen.

15. Heb ik een account nodig om op een vacature te kunnen solliciteren?

15. Heb ik een account nodig om op een vacature te kunnen solliciteren?

Nee. Je kunt via de website www.apotheekwerk.nl rechtstreeks naar de vacaturebank gaan en de vacatures bekijken. Aan de hand van de bedrijfsgegevens kun je rechtstreeks contact opnemen of solliciteren.

16. Waarom heb ik geen reactie ontvangen nadat ik op een vacature heb gesolliciteerd?

16. Waarom heb ik geen reactie ontvangen nadat ik op een vacature heb gesolliciteerd?

Ieder bedrijf heeft zijn eigen manier om CV's te beoordelen. Een klein bedrijf stuurt misschien een persoonlijke reactie waarin het aangeeft dat je CV is ontvangen. Veel grote bedrijven hebben geautomatiseerde e-mailreacties. Sommige bedrijven bevestigen de ontvangst van een CV niet tenzij ze je willen uitnodigen voor een sollicitatiegesprek. Het staat je vrij contact op te nemen met het bedrijf waar je hebt gesolliciteerd om te informeren naar de stand van zaken omtrent je sollicitatie.

17. Als dingen niet werken of ik heb een andere vraag, waar kan ik dan terecht?

17. Als dingen niet werken of ik heb een andere vraag, waar kan ik dan terecht?

Als je tegen zaken aanloopt of je hebt andere vragen die je hier niet kunt vinden, dan kun je altijd via mail of telefoon contact opnemen met medewerkers van Apotheekwerk.

  • VZA
  • FNV
  • CNV
  • ASKA